Profiteer nu van een geweldige korting op Hill's en geef je huisdier de beste zorg! Deze exclusieve aanbieding is alleen vandaag geldig, dus mis hem niet!
Bestellen
Hier vindt u alle informatie over bestellen bij Medpets.be en het annuleren van een bestelling. Staat de informatie die u zoekt er niet bij? Contacteer dan onze klantendienst.
Bestellen bij Medpets.be
U kunt eenvoudig een bestelling plaatsen op Medpets.be door onderstaande stappen te doorlopen. Dit is mogelijk met een Medpets.be account maar ook zonder account.
- 1. Kies uw favoriete product(en) en voeg deze toe aan uw winkelwagen
- 2. Klik op Bestelling afronden
- 3. Log in in uw account (uw gegevens zijn al ingevuld) of Bestel zonder account
- 4. Kies uw Bezorgvoorkeuren
- 5. Kies uw Betaalmethode
- 6. Klik op Betalen
- 7. U ontvangt binnen een paar minuten een bevestiging van uw bestelling
Het plaatsen van een bestelling op Medpets.be is volkomen veilig. Uw persoonlijke gegevens worden via een beveiligde verbinding (te herkennen aan het slotje en https in de adresbalk van uw browser) naar ons verstuurd. Voor meer informatie over veiligheid en de beveiliging van uw gegevens verwijzen we u naar Veilig online winkelen.
Indien u problemen ondervindt bij het plaatsen van een bestelling, kunt u onze klantendienst contacteren (telefoonnummer: 03 – 555 91 23).
Medpets Outlet
Bij betaling via overboeking wordt de voorraad pas bijgewerkt na ontvangst van de betaling, waardoor het mogelijk is dat uw product niet meer leverbaar is en de order wordt geannuleerd.
Bestelling annuleren
Uiteraard is het mogelijk uw bestelling zonder verantwoording te annuleren. U krijgt dan het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug. Dit is enkel mogelijk indien uw bestelling nog niet is verzonden. In uw account kunt u de status van uw bestelling inzien onder het kopje “Mijn bestellingen”.
Als u uw bestelling wilt annuleren, contacteer dan onze klantendienst.
Bestelling afgekeurd
Mijn bestelling is afgekeurd, maar ik heb al wel betaald. Wat nu?
Indien uw bestelling afgekeurd of geannuleerd wordt en u al betaald heeft, dan wordt het door u betaalde bedrag automatisch teruggestort. De opdracht voor terugbetaling wordt dan direct automatisch ingevoerd; de administratieve afwikkeling kan echter één à twee weken duren. Contacteer onze klantendienst voor meer informatie.